8 dec. 2012

O så var det över

Här är det. Gårdagen. Dagen D då jag sa adjö till att vara student i Nyköping. Dagen då jag festade loss med mina klasskamrater. Dagen då jag blev klasstvåa pga mina utmärkta studieresultat. Jag är fantastiskt stolt över mig själv o min fina son sa att jag var asgrym.
Att gå ner på scenen o bli en av dom bästa i klassen var helt sjukt. Få diplom o en check. Applåder, hurrarop, all kärlek. Mina vänner, nu är det slut o det nya kapitlet startar. Kapitlet som jag inte vet hur det kommer se ut men kapitlet som kommer vara nåt. På ett eller annat sätt. Det känns inte så läskigt, mer spännande o efter igår, alla kramar o skratt mår jag bättre än på 100 år. Det jag var rädd för att misslyckas med visade det sig att jag var riktigt bra på. Äntligen kanske jag kan fatta att jag e riktigt bra!

j

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: