7 sep. 2013

Ordning och reda?

Om två timmar så ska jag vara i butiken i Telge för att prata kök och inspirera folk till en ny köksmiljö. Det är ett riktigt bra jobb jag har, dock ligger min inspiration mer åt pysslets håll idag. Jag var inne på makeandcreates hemsida o hittade det här pysslet 
En hållare för washitejp. Supersmart eftersom man när man börjar tejpa samlar på sig ngra rullar o de är sånt där som kommer på avvägar. 
Nu kan man undra om jag hellre suttit o gjort tejphållare en hel dag. Nääää min inspiration kändes mer sorteringsaktig. Jag vill flytta mitt pysselförråd till ett bord på övervåningen. Sortera allt o låta allt ha sin rätta plats. Något jag ÄLSKAR är ordning, det är också nåt jag mer än sällan har. Såååå om jag inte hamnar i en tröttkoma ikväll så blir det till att sortera, plocka o fippla ikväll. Håll tummarna! 

Inga kommentarer: