31 juli 2008

Hisstragedi

Hade en nära döden upplevelse i hissen imorse.
Alltså, de va så jäkla tokvarmt i den när jag gick in i den så jag trodde jag skulle smått smälta ut över hela golvet o ligga där som en liten sorglig pöl. Självklart tänkte jag "om hissen stannar nu så tar jag livet av mig"..."plonk PLONK" o så stannade den. Jag öppnade väskan o kollade efter vassa föremål men då startade hissen igen.
De där är verkligen en av mina tokräddslor..att sitta fast i en hiss. Äckligt. Speciellt när de va så varmt att jag fick självmordstankar.


Idag är familjen på kolmården o här sitter jag o ältar hissupplevelser. Känns ju väldigt rättvist. Eller ja..hoppas dom får kul (im being grown up about it).
Jag skall sitta här o äta halstabletter tills magen blir helt bubblig o så ska jag drömma om att jag om en vecka skall va husvakt o kommer ha bubbelbadkar, terass, nya sängar, tvättmaskin o tomt o grejjer. Dreamy...

Hörs senare.

Inga kommentarer: