15 juni 2010

Näsan

Jag är sjukligt låg och trött nu. Vore jag inte en bra arbetsnarkoman hade jag åkt hem för länge sen. Godissugen är jag också. Och trött..sa jag de?
De enda som piggar upp mig är blomsternäsan.
Kanske ska sälja bilden till något apotek som kan göra en klockren pollenallergireklam.

Ett sista ryck innan jag tar tåget hem till friheten och golvplock.
Bjuden på tupperwearparty också med vin. Hade faktiskt som en äkta praktiskt husägare och lite början till medelålders tänkt gå men har nu luskat reda på värdinnans telefonnummer och känner att ett vänligt med bestämt "njea" är på sin plats. Är inte alls up for plastbyttor och galna damer med vinbegär. Är sjukt mycke mer up for plastgolv och väggpaneluppsättning.

Känner dock att en felberäkning kommer put me right over the edge och en "mamma jag vill inte ha mat" kommer få mig att lägga mitt lilla huvud på soffan och sucka.

Men så ser jag näsbilden och inser att jag är sjukt lättroad. Inge fel med de.

Inga kommentarer: